آنجا که کلام باز می ماند، جویر آغاز می شود
02126355831
info@Joure.ir
جویر، ماندگاری لحظات
۰

بیانیه ماموریت سازمان

 

بیانیه ماموریت سازمان

  1. مشتریان ما چه کسانی هستند؟ مشتریان: مشتریان ما دو دسته هستند. دسته اول : مصرف کنندگان نهایی عطر و خوش بو کننده  و دسته دوم: نمایندگی‌های فروش عطر و خوش بو کننده
  2. محصولات ما کدامند: ما  دو نوع  محصول  به مشتریان محترم اراِئه  می‌دهیم.
  • نوع اول: عطر، خوشبو کننده هوا و ماشین، بادی اسپلش

مزیت رقابتی محصولات نوع اول: قیمت مناسب، شباهت بالای محصول به نمونه‌های اصلی ، تنوع بالای محصولات، گارانتی 15 روزه

  • انتزاعی: برند و نمایندگی

مزیت رقابتی محصولات نوع دوم: درصد سود و حاشیه سود بالا برای کارگزاران، قدرت بالای تامین کنندگی محصولات، توان بالای تولید ، بین المللی بودن، گارانتی محصولات، سیستم مرجوع برای نمایندگان، انحصاربخشی به حوزه کاری نمایندگان

  1. بازار ما کجاست؟ بازار فعالیت شرکت در استان‌های گیلان، مازندران، فارس، آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان و خوزستان می‌باشد. که با تعداد شعب و نمایندگی ها تعیین گستره بازار تعیین میگردد.
  2. توجه ما به رشد و حیات سازمان چگونه است؟ سازمان برای رشد و بقا به نفوذ در بازارهای فعلی و توسعه بازار خود می اندیشد.
  3. فلسفه وجودی ما چه است؟ ما اعتقاد داریم که ارایه بهترین خدمات و محصولات با نازلترین قیمت ها امری دست نیافتنی نبوده و از ابتدا برای خدمت به مشتریان سخت پسند، خوش ذوق و خوش سلیقه خودمان را موظف به ارایه خدمات با بالاترین استانداردها کرده ایم.
  4. مزیت رقابتی ما چه است؟ محصولاتی که در شرکت ارایه می شوند نمونه‌های بسیار نزدیک به محصولات اصلی از نظر کیفیت می‌باشند در حالیکه از نظر قیمت به طور حدودی و میانگین تنها یک دهم از قیمت نمونه اصلی در بازار را داراست که همین امر شرکت را در این بازار در جایگاه منحصر بفردی قرار می‌دهد. همچنین واردات قانونی این محصولات سبب شده تا مشتریان به دلیل دارا بودن محصولات از تاییدیه وزارت بهداشت و درمان اعتماد بالایی به محصولات ما داشته باشند. تنوع بالای محصولات ما سبب شده است که تا هر نوع محصول در حوزه عطر که ممکن است در بازار کمیاب باشد، شرکت بتواند در اختیار مشتریانش قرار بدهد.
  5.  تصور از ما در ذهن مردم چگونه تصوری است؟ ما به این می اندیشیم تا سازمان در اذهان مشتریان و جامعه مجموعه ای باشد که به ارایه خدمات آرایشی، بهداشتی و زیبایی با بالاترین کیفیت و با نازلترین قیمت شناخته شده باشد. همچنین ما تلاش کرده ایم تا خدمات همراه با رفتار حرفه ای به همراه ایجاد فضایی مطلوب برای تجربه خرید مشتریان گرامی ایجاد کرده باشیم. ما همچنین در سازمان وظیفه خود می دانیم تا تنوع بی سابقه محصولات را به همراه ارایه اطلاعات کابردی در اختیار مخاطبانمان قرار بدهیم. 
  6. نگاه ما به منابع انسانی سازمانمان چگونه است؟ در این سازمان ما یک خانواده هستیم. کارکنان ارزشمندترین سرمایه های ما هستند و ما قبل از هر چیز به این نیروهای پرتوان نگاهی انسانی داریم. و همواره سعی می کنیم تا در محیطی سالم، شاداب و پر انرژی فضای رشد برای همه ما فراهم بشود. 
۵
از ۵
۹ مشارکت کننده

جستجو در مقالات

اخرین نوشته‌ها

دیگر نوشته‌ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید